Thursday 10 October 2013

Perkongsian Ilmu Agama Shafiqolbu


Assalammualaikum...

Alhamdulillah saya bertemu dengan sebuah blog yang boleh dijadikan panduan 
yang amat bermanfaat untuk saya amalkan dalam kehidupan seharian..
Sebagai insan kerdil yang begitu cetek dalam ilmu agama, saya amat memerlukan 
tunjuk ajar daripada orang yang berilmu..  Disini saya kongsikan link blog tersebut untuk 
kita sama-sama mempelajari ilmu berguna ini dan moga mendapat keberkatan didunia dan akhirat..  Saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada saudara ini yang berusaha dengan gigihnya bagi mewujudkan blog yang dapat dimanfaatkan bersama.. Semoga Allah jua membalas kebaikan saudara dan sentiasa diberkati hendakNya..

Jazaakumullah Khairan Katsiran Wa Jazaakumullah Ahsanal Jaza

Shafiqolbu

No comments:

Post a Comment