Monday 25 February 2013

Hajuruku Crepe

Assalammualaikum..
Hari ni nak update menu baru yang aku mkn hari jumaat lepas..
Hajuruku Crepe (aku x ingat nama dia actually, tp lebih krg mcm ni la ejaannye) hahaha
**nanti aku p lagi, aku catat masuk dlm diary okay!~ 
Hajuruku crepe ni actually tergolong dlm Japanese dessert..
Pot pet byk kali pun, kalau x tunjuk picture xkn korang tau kan?
Meh tgk rupanya mcm mana


Pic sebelah kiri tu, bahan2 yg ada kat dlm hajuruku crepe ni la.. then yg sebelah kanan ni bila dah siap wrap..
Antara bahan2 yg ada dlm hajuruku crepe ni ialah chocolate cake, banana, whipped cream & chocolate topping.. then dibalut dgn crepe yg lembut+gebu.. (mcm durian crepe tu)
perghhhh mmg sedap! cream+coklat melimpah2 dlm mulut.. hahaha
harga RM7.90.. murah kan? 
Beli 1 share 2org.. coz portion dia besar gak.. then dgn choc cake+cream+choc lg.. muak..
so jgn tamak+membazir, beli 1 share berdua ye!~ kalau x cukup, beli lg.. hehehe
beli katne? owhhhh xtau nk bg address..
cuma leh bgtau yg aku beli kat salah satu booth dlm Ikea, The Curve tu.. ada stall2 kecik yg kat ground floor tu.. sebelah lif.. haaaa.. pakat cari la ye...
Ada org tu suruh aku snap pic stall tu, konon sng la nk tau nama kedai kan... 
tp aku ni penyegan nk snap pic.. so snap je la apa yg ado.. 
sape? hah! kamoOo la yg tgh sengih2 tu! bwekks!~ hahahaha

Ok selamat mencuba!!

4 comments: