Sunday 3 March 2013

Weekend with Aisy

Assalammualaikum..

Hari Jumaat lepas aku amik cuti.. saje amik cuti coz nak bercuti panjang sket, sambung smpai ahad..
boleh cenggitu? tentu la boleh coz cuti aku banyak.. kehkehkeh.. *okay x lawak
Hari jumaat tu, jam 10pg lebih dah gerak balik.. tapi singgah Seremban dulu coz nak buat scalp treatment..
Then 2 jam melilau kat Seremban, singgah plak bengkel kat lukut p tukar brake pad keta..
rabak..rabak..rabak.rabak... Duit la rabak.. korang ingat apa? sibuks!~
Then sampai PD dah kul 4ptg lebih mcm tu.. mandi+makan+rest+borak2 dgn mak..
Then kul 5 lebih kuar dgn mak+sheera p beli barang kat bt6 and lepak kat mamak..
*rutin bila balik PD.. mesti bawa mak+sheera jalan2.. aku always jadi driver.. mencik!!

Sabtu, 2 Mac 2013

Akak aku datang umah mak, bawa Aisy... mcm biasa, hari Sabtu mak kena jaga aisy.. huhu... 
nursery tak buka weekend.. Pagi2 je mak da naik bilik kejut aku sambil bawa Aisy..
Aisy terkebil2 tengok muka maklangnya yg sangat sweet baru bangun tido!~ bhahahaha!


Ni pengarang jantung maklang.. Muhammad Aisy Naqiuddin.. haaa sila amik napas kalau nk sebut.. haha
Tgk pic atas kanan tu.. Ngah isap botol, sempat dia picit susu smpai penuh kat muka! Aisy2.. nak babap, anak orang plak! bhahaha.. jahat tul maklang yeee......


Tak puas hati pic kat atas tu... nak jgk letak yg ni.. coz kaki+tangan Aisy sgt comel!
Sebelah tu kaki maklang ye.. takkn kaki Aisy besar sebelah ye dok?!! kahkahkah

Main2 dengan Aisy hari tu... Then ptg ayah dia dah amik bw balik umah.. 
Bye2 Aisy, nanti kita jumpa lagi yerp! 
Love : Maklang yang gorgeous....

No comments:

Post a Comment