Monday 14 January 2013

Pencuri Tegar

Assalammualaikum..
Pagi2 dah cite pasal hal kurang baik..
Haishhhhh apa nak jadi la dgn orang2 zaman sekarang ni?
Amik jalan mudah dengan mencuri..
Alkisah kejadian berlaku kat kawasan ofis aku semalam..
See pic bawah ni.. Agak2 korang perasan tak apa yang hilang?

Pic diambil dari member aku >> reztoo gorgeous

Actually kawasan ni agak terpencil.. jarang ada orang lalu lalang kat sini..
Tapi kira tegar la pencuri ni.. sempat dicurinya tayar keta pemilik myvi putih ni..
teringat plak kisah ex housemate aku ms kat kajang dulu.
keta parking depan umh pun leh kena curi tayarnya.. bkn 1-2, tp 4 tayar sekali!!
mmg gile pencuri tu.... sport rim housemate time tu baru tukar.. mmg cantik.. huhuiBerbalik pada kisah pemilik myvi putih ni.. Aku x sure siapa dia..
Adakah pekerja 1 ofis aku atau jiran ofis sebelah.. Tapi aku mmg kesian kat dia..
Ye lah, tayar bukan murah okay! nak2 sekarang ni pertengahan bulan..

Bersabar je la wahai pemilik myvi putih ye.....
Buat rakan2 semua, sentiasa la berhati-hati... Park kereta ditempat terbuka yg ramai orang..
tapi kalau benda nk jd, nak buat mcm mana kan? malang tidak berbau..
selalunya sebelum tinggalkn keta, aku akan berdoa supaya keta aku dilindungi dari sebarang keburukan =)

Sekian....


6 comments:

  1. Kena beringat la bila nak park keta tu ..haish..naya balik tengok tak dak tayar ..haishhh..mau gelap mata......

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la.. pasni mmg serik la pemilik myvi putih nk park situ lg.. huhu

      Delete
  2. Kawan mummy pernah kena camni...dah stat kete nak g keje baru perasan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. zures : hihihi.. nasib keta x gerak lg..

      Delete
  3. Kt alamanda pun ade jugak kes macam ni.. ish2. Diorang ni jenis manusia yg telan tayau gamaknye ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. skang byk kes kan lynnda.. org nk cpt kaya.. huhu..

      Delete