Wednesday 2 January 2013

Secret Recipe, Galeria PjH

Assalammualaikum
Hari ni mOod bekerja agak malas.. tak tau la kenapa lately ni kepala rasa berat+stress je..
biasanya terjadi time hari bekerja
So nak menceriakan mood, buat la N3 pasal makan ea..
Hari Sabtu lepas, aku p putrajaya untuk amik rak kat Ta'a..
Ta'a dgn baik hatinye sedekahkn rak tingkat kat aku.. tq gorgeous!
almaklum la aku baru pindah bilik baru.. yeppiee!! 
then ajak la Hasli a.k.a GF teman p putrajaya
sampai sana tghari, terus p lunch kat Taman Warisan.. order nasi ayam..
perghhhh meletup! dgn cuaca panas, then sambalnye pedas+sup pun pedas jgk!
tapi kira sedap jgk la.. makanan x habis
tapi x snap pun pic nasi ayam tu.. coz skang aku buat n3 secret recipe okeh! hehehe
After lunch, p la umh ta'a amik rak tu.. then x singgah lama pun coz ta'a x ajak! *hahahahahha*
gurau2 ye ta'a *if u baca blog i* kehkeh
then we ols p port biasa aku, mana lg kalau bukan Pullman Lakeside
Just lepak2 amik angin+borak2 padahal men handphone x habis2
Dah puas lepak, baru la singgah kat Secret Recipe, Galeria PjH ni..
x tau nak order apa.. perut kenyang lg, tp tekak still nk melantak.. jahat kan tekak?! huhu
then aku order la ni, setelah 44x fikir

chocolate blended, chocolate indulgence, lava choc

haaaaa!! meletop tak?? choc saje! ekekekeke
mmg menarik tertarik, ko mmg the bomm kan?! i like chocolate so much! nyummm!
tapi aku xde la makan sume tu.. lava choc tu Hasli punye.. aku just snap skali je.. baru cantik kan? =D
Ni la menu santai ptg we ols.. mmg 'menyantaikan' perut aku yg dah bape lapis ni.. huh!

Sekian, BYE2!!


2 comments:

  1. apesal gambar ni nampak macam cilok dari Google ek? hahahahhaha....statement bikin panassss :PPP

    ReplyDelete
  2. helloOoo... i snap this pic use my blackberry okeh! BLACKBERRY! smartphOne ye..
    hahahaaha.. =D

    ReplyDelete