Friday 23 November 2012

Pertandingan mereka kolam Deepavali

Hye ols..
Tergedik2 sgt aku rasa nak buat N3 pasal ni..
**time rajin la nk update blog kan**
Hari ni kat ofis aku ada anjurkan pertandingan mereka kolam sempena sambutan deepavali 
tapi tak ramai yang join.. cuma ada 5 penyertaan sahaja..
termasuk la swettie pie aku si Ross tu.. 
asalnya ajak aku join, tp dek kerana jari jemari aku ni putih, mls la nk kotorknya 
*xde kena mengena lnsung!* hahahaha! 
actually aku ni agak pemalas ye kwn2 utk buat hal renyah2 tu **korang fhm x renyah?* xfhm sila terjun bangunan ye! *tlg la jgn ikut arahan ni!!* huhuhu

Okay mls nk pot pet pot pet kan *bajet menaip dgn mulut* muahahahaha
ni la hasil2 kolam yg telah siap!

yang ni my swettie pie Ross & the geng yang buat
cantik kan? *harus puji cantik, kalau x dia sentap xnk ajar aku buat blog lg*
hahahahahhahaha!!
nak tgk lebih lanjut, p kat blog dia ye blog swettie pie Ross

aku suka yang ni.. cantik kan?! coz kolam dia full.. good job!

ni pun cantik.. nala yang buat... kwn PA aku..

ni cantik jugak!

haaaa.. ada 4 pic je? td kata ada 5 penyertaan kan?
sorry to say laaa.. aku lupa nk snap yang lg satu tu!! *sentap*
apa2 pun, just want to say congrats to all participants for your creativity make the kolam!!
**tepuk tangan laju2**

sekian, terima kasih..

2 comments:

  1. orang ajak join taknak ...ceh..sombong ...tau la jejari tu runcingggggg...muahahahhahaha

    ReplyDelete
  2. amboiiii jahhhh, x syg jari la tu!! hahahahah

    ReplyDelete