Sunday 11 November 2012

Keceriaan Dalam Kebosanan?

Assalammuaikum dan Salam Sejahtera...

Hai ols!! **sambil melambai tangan ala2 ratu** Sume sihat? **bajet mcm ada 5000 followers** kihkihkih!!
Tak kisah la, i ols nak juga mencerita kat sini... nanti i ols usha2 la blog2 yg famous amos **ingat mkn je!** tu untuk follow.. (^^,) **kena la follow org, xkan org nk follow new blogger kan? verangan sgt ko tu retis! hidup xleh sombong ye.. **merepek x habis2**

Sebab kan aku ni kebosanan, so tu yg nak merepek merapu meraban kat sini.. dah kena la dgn tajuk Keceriaan Dalam Kebosanan tu.. tp mesti u ols fikir 44x maksud tajuk aku kat atas tu kan? **padan muka korang kena berpikir!** ok x lawak.. actually apa yg aku maksudkn tu adalah aku ceria sebab minggu ni minggu holiday! i ols amik cuti rabu dan jumaat.. direct cuti sempena deepavali+awal muharam.. seronok sgt kan! yg kebosanan tu sebab hari ni hari ISNIN!! itu la al-kisahnya... **tajuk nak grand je!** hehehe..

Actually otak aku ni x habis lagi hilang tepunya.. nak tau kenapa? sebab semlm sabtu ahad (2 hari berturut2) aku duk terperap kat umh bujang saje.. xde kwn nak ajak kuar.. alahaiii kesian aku! nak lg kesian, dah la decoder astro buat hal! boleh tgk channel 103 dan 104 je! x gile aku dibuatnya? so habiskn masa dgn tido saje... dari kul 2ptg smpai ke maghrib! **red lite xleh solat okay** sampaikn housemate aku ingat aku ni pengsan ke apa x bangun2! hahahaha! **baik jgk housemate amik berat kan?** coz si bestie aku fara tu dah start cuti.. gile meroyan minah tu amik cuti direct seminggu! **ampunkn aku fara kutuk ko** hahahaha!

Okay lupakan hal tepu menepu tu.. **hari2 otak tepu aku ni**.. Aku ni nak blajar lg setup blog.. ross dah bg link blogger yg ada wat tutorial tu.. tapi MALASnye la haiiii aku nk tgk... **mmg xdpt diselamatkn!**
so aku bercerita2 je la dulu ikut suka hati aku ye.. nanti RAJIN baru aku makeup blog aku ni kasi cantik kalah blog ross! huahuahua! **sentap ross xnk ajar aku dah** matila! hahahaha..

Sekian! BYE!!




p/s : dak chubby maintain cun! lalalalalaa.. okbai!

No comments:

Post a Comment