Wednesday 12 June 2013

Apa yang aku tak suka....?


Apa yang aku tak suka....................? 


Aku tak suka orang yg tak tepati masa, sebab aku jenis yg on time! kalau sekali sekala terbabas dgn alasan
yg munasabah tu, okay fine, boleh diterima.. kalau dah kerap sgt ko lambat, mmg cari nahas!

Aku tak suka orang yg kerap bagi alasan even aku pun suka bg alasan.. ekekkeke

Aku tak suka orang yang membebel even aku kdg suka jgk membebel.. erk?

Aku tak suka bila diberi kerja last minit!! Stress tau! tp dah keja mkn gaji, pasrah je la kak ton...
SYMP - saya yang menurut perintah

Aku tak suka bila perut aku lapar, then aku makan makanan yg tak kena dengan tekak aku... means tak sedap laaaa... perghhhh spoil wooooo!

Aku tak suka bila orang dah berjanji tapi tak tepati last-last minute! aku tumbuk muka ko nanti!

Aku tak suka bila siku aku berlaga kat dinding.. knp???? sakit la bod**! 

Aku tak suka bila baju aku tersangkut dan tercarit benangnyaaaa.. uwaaaaaaaaaaa! 

Aku tak suka bila terkena electric shock!! Lately ni bila pegang tombol pintu, kabinet besi kat ofis.. zzzzzzzzztttttttt! sentap!

Aku tak suka pewangi yg terlalu kuat baunya! menyengittttt sampai kembang kempis hidung aku ni yg 
dah sedia kembang..... 

Aku tak suka jawab telefon ketika di pejabat.. ekekekee.. tapi pasrah la coz tu main job aku!
helloooo...setiausaha gorgeous disini.... boleh sy bantu?
pitam****

Aku tak suka cicak! geli geleman.. tapi aku pelik dgn adik aku.. dia lebih takutkn lipas dari cicak?
agak korang sape yg gila? hahahaha

Aku tak suka lengan dan peha aku yg montel.. sobsobsob.....
kak ton nak diet, ngap ngap ngap ngap sambil mkn 10 cucuk satey kambing! sedap!

Aku tak suka drive keta.. tapi sebab aku x mampu nk hire driver dan xtau pasal public transport ni, aku gagahkan jua drive......

Aku tak suka basuh, lipat dan iron baju! tapi kalau SHOPPING baju, aku suka!

Aku tak suka bila kena hadap traffic jam! Rasa macam nak angkat keta bawa lari je kalau mampu! bhahahahaha..

Aku tak suka bila aku cakap, orang tak dengar.. hoiiii! ko pekak ke? heeeeeeee

Aku tak suka orang potong queue!

Aku tak suka pening.......... pernah pening seminggu x boleh bangun! bila bangun je nk 
pitam+muntah...... sobsobsob 

Aku tak suka bila semut hurung makanan+minuman aku! benci ko semut!
ciannnnnn semut ituewwww..

Aku tak suka bila orang mcm bagus.. aku lg bagus laaa........ eh? riak tul! ahakz!

Aku tak suka orang yang kedekut........

Aku tak suka pakai kasut basah.. biar tak pakai kasut, jadi mcm Elyana pun takpe.. hihihi

Aku tak suka pakai lipstik... 

Aku tak suka jadi AJK2 mana-mana program... ntah? xtau knp x minat laaaa.. pfffftttttttttt!

Aku tak suka............

Aku tak suka.........

Aku tak suka........

2 minggu pun tak habis aku menaip kalau hal tak suka ni kan! bajet perfect sangat! 
korang share la apa yg korang x suka? agaknya mesti 3 minggu tak habis menaip? kihkihkih!!

Bubbyeeeee~~~













2 comments: