Monday 1 April 2013

Ben's Publika, Solaris Dutamas

Assalammualaikum..

Semlm rezeki saya murah lg.. ada org blanje lunch.. Alhamdulillah
Thank to kamu yg blanje sy tu.... moga dimurahkan rezeki oleh Allah hendakNya.. =)
n3 kali ni berkait dgn n3 lepas... kan ritu plan nk p ben's, last2 mkn kat baskin robbins 
Semlm p jgk ben's, konon2 jln2 mintak blanje org kata.. muahaha

1st haruslah letak our pic.. baru berseri kan? ekekeke

Ross, me, kak sam
**baru perasan baju aku sm dgn n3 yg lepas!! tudung je lain.. alahaiii nmpk sgt baju favourite.. ekekekee**

Yang ni menu kat Ben's.. Aku suggestkn menu ni include skali picture..
sebab bg aku yg separuh kg ni, haruslah refer nama menu sekali dgn gambar..
baru aku tau mcm mana rupa makanan tu.. kalau x, asal namanye best, tu yg aku order..
bila food smpai, sgt x puas hati.. eh apa ni? hahahaha

Beef Lasagne, RM23.90
**portion besar, mkn 3org pun da kenyang**
Beef bolognese spaghetteni, RM22.90
Iced mango tea, carrot juice & iced lemon tea, RM8.90
Tiramisu, RM12.90
Burppppppppp.. sendawa lasagne smpai ke ofis.. kenyanggggggggg sgt!
portion besar, share bertiga.. huhuhu

Alhamdulillah... terima kasih RoSs!!~

**leh refer menu+price kat sini Ben's

1 comment:

  1. lps ni kalau nak pergi kna survey dulu rupa makanan tu siap2 ...hahahha :P

    ReplyDelete